jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Trötthet delux

Publicerad 2015-03-29 11:25:28 i

OH my God! 
Denna start på dagen är verkligen segare än kola. Det var längesen jag kände en så sjuk trötthet som jag gör idag. Ville inte alls gå upp 20 över 8 när loppan vakna. Ville absolut sova vidare efter att flaskan var blandad och blöjan bytt. Packa ner henne i sängen hos oss och drog täcket över mig igen.

Nu susar hon gott igen och mina ögonlock är tyngre än bly. Tror jag tar mig en power nap jag med. När älsklingen kommer hem igen har han förhoppningsvis lite mer sandpapper med sig hem till mig så jag kan slipa klart soffan.

Men nu ska jag tillåta mig en 15 min på soffan.
God middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela