jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Varför?

Publicerad 2015-03-23 22:04:33 i

Loppan har haft en segdragen förkylning och har än hosta kvar. Nu är det min tur att åka på detta.... och just nu är det en näsborre bara som är drabbad.... Varför?
Det är en aning störigt måste jag säga!

Altanbygget är i fullgångna hör hemma och det visar sig att vi har vår egna lilla byggare Bob!


"Titta pappa, jag kan! Det var ju här du skruva väl?"

Jag är just nu i jakt på framgång. Det är så nära att jag ska nå mitt mål och jag hoppas verkligen att jag kommer lyckas. Kan hända att jag behöver ändra målet till april. Men allt är fortfarande möjligt här i mars. Jag hoppas verkligen att jag når målet och slipper snubbla på mållinjen! 

Så universum, lite samarbete nu va! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela