jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Bm besök på agendan

Publicerad 2015-11-17 14:57:07 i Barnmorske/läkarbesök

Då var det dags idag igen.
Magens mått 30 och Hjärtljudet 145.
Än har vi inte träffat på samma Hjärtljud en enda gång på alla dessa besök.. liten filur!

Allt såg bra ut så nu inväntar vi bara nästa besök om 2 veckor.

Passade på att åka och hämta en bebis box som såg väldigt välfylld ut. Och då menar jag inte med en massa reklam 😊

Har handlat hem frukt för att göra fruktigelkottar till imorgon till loppans kalas på förskolan. Full rulle. 

Tänka sig, för 2 år sen låg jag hemma med värkar vid denna tid efter att blivit hemskickad från förlossningen då värkarna avtagit när vi kom innanför deras väggar. Denna dag var solig och fin. Kl 02.24 föddes goeungen sen...

Idag sitter hon just nu sidan om mig och tittar på Robin Hood medan knodden uppenbart har disco inne i magen. Mindre än 2 månader kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela