jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

BM besök.

Publicerad 2015-11-03 13:27:00 i Barnmorske/läkarbesök

Imorgon träder jag in i v 32.
Enligt förra graviditeten så är det då foto dags.
Ska försöka komma ihåg denna gång då det är så kul att jämföra även om det är två olika rundor.

Nytt besök hos BM idag, förutom att jag har en förkyning from hell så såg alla värden bra ut.
Magen har växt 1 cm sen sist och nu ligger vi på 29 cm, vilket även innebär att jag har planat ut och ligger nu på medellinjen igen istälet för över som jag gjort fram tills nu.

Viktmässigt är det 7,5 kg uppgång.
Hjärtljuden låg denna gång på 150 slag.
Inte en enda omgång som stämt överrens med den andra, så då är det väl en liten lurifax som ligger där och kurar i magen och har det gott!
Den har inte vänt sig helt än men är på gång. Huvudet är mer ner än åt sidan eller upp. 
Fötterna ligger åt vänster upp, som jag misstänkt hela tiden med.

Nu vill jag bara bli av med förkylningen med så jag kan funegra normalt.
Förkyling måste vara djävulens påhitt ;)
Tur att jag inte är ngt mer på salongen, annars hade det väl blivit sura miner för att kunderna hade behövts ombokas denna vecka... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela