jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Jag vet....

Publicerad 2015-11-02 23:59:00 i Allmänt

....att man inte ska. Men nöden har ingen lag.
Köpte i helgen detta fantastiska nässpray som går bra att använda som gravid.
Hjälpte bara vid spraytillfället kan jag säga.
Efter att ha plågat mig igen nätter och dagar så gav jag idag upp.
Vanlig hederlig otrivin comp löste mitt problem och jag kan för en kväll/natt äntligen andas.
 
Har så in i gudarnas ont i mina bihålor, för att inte tala om i näsgångarna, eller näsvingarna, Super torra läppar, så vill bara gråta.
 
Tack och lov för Forevers lips. Det löste mina yttre problem. Imorgon hos BM ska jag be om råd för mina inre problem. Längtar!

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-11-03 00:34:38

Haha ja nöden har ingen lag! Jag kör nässpray när det är som värst! Så länge man inte överdoserar är det ju lugnt. Koksaltlösning är ju bara skit!

Svar: Oh yes it is!!! 😣
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela