jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Min snö.... 😱

Publicerad 2015-11-24 15:39:17 i AllmÀnt

Det var inte lĂ€nge vi fick ha det vitt och fint. Jag vet att det var mkt önskat men det hade varit underbart om vi hade fĂ„tt behĂ„lla detta till över nyĂ„r. Men förhoppningsvis kommer det nĂ„gra nya omgĂ„ngar igen. Loppan bara Ă€lskar "nöööött"! 

Huset Àr nÀstan fÀrdigpyntat till advent. Har bara sovrummet kvar samt all stÀdning. Allt tar dock tid. Jag Àr ju inte lÀngre lika snabb och smidig just nu. Kom pÄ mig sjÀlv idag att vissa stunder glömmer jag faktiskt bort att jag Àr gravid, för att i nÀsta stund nÀr magen Àr I vÀgen nÀr jag tex ska bÀra ngt, komma pÄ att just det!

Fick lite mindre panik hÀromdagen nÀr jag insÄg att det Àr lite mer Àn 40 dagar kvar. Undrar vart denna graviditet tog vÀgen...
Det gick över lika snabbt igen dock..

Har börjat köpa in till loppans adventskalender och har idag 6 klappar klara. Bara resten kvar. Och jag har redan idétorka. Vilken bra idé jag fick med denna kalender....

Tröttheten har börjat komma tillbaka igen. För att lika snabbt gĂ„ över till övertrötthet och bli "pigg" igen. Ingen bra kombination med tanke pĂ„ hur slut jag Ă€r nĂ€r kl ringer pĂ„ morgonen, eller nĂ€r loppan kommer uppkrypandes. Älskar att mysa med henne i sĂ€ngen pĂ„ morgonen. Hon Ă€r extra go dĂ„.

LÀngtar tills vi fÄr trÀffa knodden nu. Vill veta vad som gömmer sig dÀr inne. Samtidigt har jag dÄligt samvete mot loppan...

IgĂ„r fick förresten Olof nĂ€stan en, tvĂ„ tĂ„rar i ögonen. Äntligen har loppan börjat sĂ€ga pappa igen! Och det bara kom helt plötsligt nĂ€r han körde till affĂ€ren igĂ„r. Trodde knappt mina öron men jo, hon sa det igen nĂ€r han kom hem. Ca 1 Ă„rs uppehĂ„ll men nu Ă€r ordet tillbaka igen.
Lycklig pappa och underlÀttar vardagen nÀr man vet vem hon ropar pÄ!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela