jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Mycket dum idé

Publicerad 2015-11-25 07:52:40 i Allmänt

Satt uppe till 01.30 igår.
Jag började redan vid kl 20, efter loppan lagt sig, att lägga in foton för framkallning. 
När kl började närma sig 24.00 borde jag avbrutit för att gå och lägga mig. Men jag vågade inte för var rädd för att allt jag lagt in skulle försvinna. 

Kl 01.30 hade jag äntligen lagt in alla foton jag vill framkalla fram till januari 2015. Bara ca 350 foton.... och jag har fortfarande 2015 kvar att framkalla 😣

Sen ska de bara läggas in i album med och skrivas texter....

Har man inte jobb skaffar man sig. Funderade på fotobok men valde vanliga foton. Det är ngt speciellt med att bläddra i just fotoalbum.

Just nu är jag rätt trött kan jag säga.
Och jag var inte mer piggare när loppan väckte mig kl 7 och klappade mig på kinden och ropade "lälling".

Idag ska jag försöka göra klart här hemma. Försöka.

Kliver in i ny vecka idag så vågen är obligatorisk på morgonen. Idag visar den 8.8 kg +
Vilken skillnad mot loppan. Jag hoppas att jag INTE kommer gå över 10 kg!

Bråkade lite med knodden när jag gick och la mig. Kan inte minnas om jag känt rörelser under dagen så ville ha lite fart. Snäll jag är mitt i natten...

Idag ska jag vara mer uppmärksam än igår. 

Inte lång tid kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela