jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

v 33

Publicerad 2015-11-11 18:35:54 i Graviditet

55 dagar kvar. 
80.4% gånget.
Om knodden kommer på beräknat datum.

Undrar om jag kommer gå över lika länge denna gång? Undrar hur förlossningen kommer te sig denna runda? Kommer jag hinna få smärtlindring? Kommer jag behöva smärtlindring? 
Kommer det gå lika fort, långsammare eller snabbare? 

Jag minns att det gjorde ont. Jag minns inte hur ont mer än att jag klarade av smärtan. Jag är nyfiken till max. Längtar så. Vad gömmer sig där inne? Mkt hår? Lite hår? Pojke? Flicka? Kommer det bli en Julia nr 2? Mindre än 2 månader kvar...




Gott med nypressad morot/apelsin/äpple/ingefärajuice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela