jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Varför?

Publicerad 2015-11-10 14:38:56 i Allmänt

Är så innerligt trött på att alla alltid vet bäst utan att egentligen veta ett jota.

Detta med förskola kan ju diskuteras tills det blöder ur öronen på en utan att man kommer fram till något.

Har man barnen på förskola är det fel.
Har man barnen hemma är det fel.
Nyttjar man förskolan lite så är det fel.

Alltid påhopp och pekpinnar från någon.
Sist jag kollade så är det faktiskt upp till var och en familj hur och vad de gör.
Det angår ingen som helst annan och ingen annan ska heller få styra och trycka ner en i skorna för att de tycker annorlunda.

Trötta mig helt enkelt. 
Varför ska folk vara så elaka?


Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-11-10 15:27:31

Vad nu?

Svar: Vissa har ju så fruktansvärt mkt att säga till om och de "vetbäst" för det är så de tycker och så ska det vara. är bara så trött på det helt enkelt 😣
alla familjer är ju olika och så även alla barn. vad som är bäst för den ena behöver inte vara det bästa och det rätta för den andra. Men vissa får inte in det i huvudet bara.... 😢
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela