jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Allvar....

Publicerad 2015-10-24 15:26:00 i Graviditet

Kanske tur att jag bestämt mig för att nästa vecka är sista veckan jag är på salongen.
Samandragningar delux natten lång igen, vaknade mitt i natten av att händerna somnat på mig (slipper gärna karpaltunnel denna rundan igen tack!). Varit en halv dag på förskolan då vi haft städdag och jag är helt kaputt.
Ont i fogarna (slipper gärna foglossning tack) och ont som fasen i ljumskarna. Hugger i ländryggen och jag bara känner mig jäkligt klen och gnällig nu.

Det är inte mycket man tål tydligen!

Varför är jag inte 20 år och tränad som attan, vig och smidig som en gasell?
Lite mer än 2 månader kvar, I can do this!
 

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-10-24 16:39:38

👎👎👎👎👎👎

Svar: 😢😢😢😢
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela