jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

"Glädjande" information

Publicerad 2015-10-31 17:55:00 i Allmänt

Träffade idag en fd kollega som visat sig även tidigare arbetat på salongen jag varit på.
Hon frågade hur jag har det där och om jag trivs. Blev inte alls förvånad när jag sa att jag arbetat min sista dag igår utan snarare full i skratt.
Hon hade råkat ut för allt som jag råkat ut för, och även hon godtog inte att sitta gratis på salongen bara för att hon tyckte att man ska sitta där utan betalning bara för att salongen ska ha öppet mellan vissa tider.
Hon har haft alla problem jag haft + några till som jag tack och lov sluppit.

Fick veta att omsättningen på folket som jobbat där så som jag gjort, är tydligen riktigt stor. INGEN stannar där en längre tid. Inte konstigt.

Det låter så bra i början, hon är så snäll i början och sedan smyger det på en sakta men säkert.
Hon lyssnar tydligen inte på någon utan kör över dem.

Fan vad glad jag är att jag inte befann mig där längre än jag gjort hittills!

Jag har verkligen lärt mig en hel del. Och all kunskap jag tagit vara på både bra och dålig, från alla salonger jag varit på oavsett arbete eller praktik, den kommer jag ha stor glädje av.
För jag vet PRECIS hur det ska vara och inte vara. HUR man ska agera och inte agera.
Kommer jag någonsin ha ngn hos mig så kommer denna person aldrig behöva oroa sig för att det kommer få råka ut för samma dåliga agerande som jag fått råka utför. Den saken är väldigt säker!

Nu pågår jakten på de perfekta hudvårsmärkena.
Själva ansiktsvården är jag till 99% på till det klara med vilket märke det blir. Och jag har redan planerat en del saker som jag bara längtar till att få sätta igång med. Nu måste jag få tag i ett bra märke gällande kroppsvård. Och det är mindre lätt. Hade tänkt det märket jag arbetat med nu, men aldrig livet. Tänker inte sponsra med en krona.
Så har ni tips på bra kroppsprodukter, då vet ni vem ni ska skicka informationen till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela