jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Kass i ryggen

Publicerad 2015-10-12 08:59:34 i

För inte så längesen köpte vi nya madrasser. Sovit riktigt gott fram tills de senaste nätterna. Känns som min rygg går av på mitten när jag vaknar på morgonen. Skit.
Funderar på om vi ska prova en mjukare bäddmadrass. 

Som om det inte e nog har jag börjat bli sjukt täppt i näsan nattetid. Det resulterar att jag sover med öppen mun. (Vilket säkert gör att jag snarkar) Snustorr i munnen när jag vaknar och en Nice beläggning på tänderna. Suck..

Dags att införskaffa nässpray.

Idag är det en hemma dag för oss och imorgon är det dags för fotografering på förskolan. Vad Lilla loppan blivit stor...

Tiden kommer säkert gå ännu snabbare när knodden är här. Det skrämmer mig lite..
Samtidigt som man vill de ska växa upp så vill jag bromsa tiden. Denna period kommer aldrig tillbaka. Börjar förstå djuren vilken separationsångest de måste ha när man säljer deras avkommor. De får ju inte ens träffa dem igen efter de har flyttat...

Tur att vi inte säljer våra barn 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela