jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Män?

Publicerad 2015-10-29 22:18:00 i Graviditet

Helt ärligt undrar jag om det är män som designar gravidkläder?
Jag saknar att gå i jeans. Har ett par preggojeans som är så slitna att de behövts lagas.
Det finns nya i affären men INGA som jag kan köpa då jag vet att jag inte kommer trivas i dem. Varför? 
 
Det är en del som inte går upp mer än mage, sen finns det en hel hög som går upp mer än mage! 
När man är plöffsig och fet samt mindre rörlig så är det sista man vill ha på sig är ett på skinnyjeans! För bubblan! Är det så jädrans svårt att sy ett par vanliga hederliga preggo jeans som inte är skinny eller tom EXTRA skinny?!??
 
Ska man behöva bli tvingad att behöva klä sig i leggings hela graviditeten för att det inte går att få tag i (till ett rimligt pris) ett par jeans i canlig rak modell??
 
Jag är helt 100... det måste vara män som designar kläderna. 
 
Och varför måste det mesta vara randigt? Som om man inte redan är tillräckligt stor. Nej, vi förstärker det med ränder. På tvären.
 
🔫 mig....

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-10-29 23:02:17

Sist jag var gravid fanns vanliga jeans på hm. Inga konstiga tighta, med superslimmade ben. Finns där inga nu?

Jag har köpt ett par ankeljeans (normallånga på mig) i stl 29. För stora för mig. Du får gärna prova dom.

Svar: Nä finns bara skinny och extra skinny 😣
tackar, men jag tror tyvärr att de inte kommer komma över denna breda aktern här 😂
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela