jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

đŸ”« mig!

Publicerad 2015-10-14 20:34:46 i

Allvar! Jag Àr sÄ ledsen och kokt efter denna dagen.

Vet ni vad jag fick in pÄ aw ikvÀll?
Jo det kan jag berÀtta att hon tillÀt mig fÄ sÀlja en handkrÀm. Den handkrÀmen kommer jag fÄ 18.90 för, minus momsen som skall dras. Och skatt.

Resten tog hon pĂ„ sig sjĂ€lv och Ă€ven alla bokningar som kom in under kvĂ€llen. 

Jag fick fan inte ens en jÀvla goodiebag hem för att ha stÄtt Ä servat henne Ä hennes gÀster ikvÀll.

Jag Àr sÄ rasande att det var inte lÄngt ifrÄn att tÄrarna kom nÀr jag gick hem.

Behöver jag sÀga att hon fick stÀda och ta hand om disken sjÀlv?!

JĂ€vla ego!
Fy fan sÀger jag bara.
Oktober ut sen kan hon kiss my ass!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela