jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Norrsken

Publicerad 2015-10-09 00:00:32 i

En av mina drömmar och en sak som även finns med på min 2 do list, är att få uppleva norrsken.
Detta är 3 omgången detta året som man kan skåda det i Skåne. Har jag haft turen att få se det? Neeeej!!!

Har sett hur fina bilder som helst från igår både från Grevie kyrkby och från Klippan. Men jag, jag fick inte uppleva det mer än på foto. 

Detta suger fett 😢

Nåja, den som väntar på ngt gott väntar alltid åt helvete för länge!

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-10-09 10:49:11

Håller med. Kan inte fatta att jag missade det! Körde till jobbet vid den tiden som bilden togs!! Nästa gång ska vi inte missa! !!!

Svar: Deal 😄
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela