jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Nytt besök hos BM

Publicerad 2015-10-16 10:10:00 i Barnmorske/läkarbesök

Nya tider bokade fram tills 29 december. 
Galet.... nu är det dags att gå oftare och jag undrar bara vart denna tiden tog vägen som redan är passerad? Med loppan hade jag verkligen koll på vad som hände med kroppen och alla små tecken och buffarna. 
Denna gång inte lika uppmärksam...
 
Har inget att göra med att jag är mindre intresserad eller mindre nyfiken. För jag längtar till att få se vad som buffarna där inne. Men på ett konstigt sätt så lägger jag inte märke till det som innan.
 
Hjärtljudet var denna gång 140 istället för 160. Snacka om berg och dalbana!
Magen har växt till 28 cm.
Allt ser super ut och glukostestet fick bra svar. Nu slipper jag dricka den lösningen fler gånger i år!
 
Då inväntar jag bara till nästa tid nu...
 
I december tänker jag ta upp de små plaggen för att gå genom och tvätta upp. Nu behövs ju en byrå till för knoddens kläder. Vart skall den sättas? Hjälp.. vart ska spjälsängen sättas?
Ojoj...
 
Det hade verkligen suttit fint med ett rum till, eller ett större rum där de båda kan bo. Kommer bli trångt i loppans rum.
 
 

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-10-16 12:13:25

Nä sluta, så höga hjärtljud! Kanske ändrar mig och säger att det blir en tös 😊

Svar: Ja du 😄 jag själv har fortfarande inga känningar eller ens tror om vad det är. Olof har sagt tös hela tiden.. Men nu är det ju inte "så lång" tid kvar 😣😉
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela