jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Plötsligt händer det

Publicerad 2015-10-05 19:56:48 i

Har idag varit på produkt/behandlings utbildning. Jag blev testpilot till att öva behandling på. OH my frikkin God vad jag har saknat en sådan enkel sak som att få en ansiktsbehandling!!!
Jag var i himlen kan jag säga!

Det var en behandling mot pigmentfläckar som jag drabbats av efter graviditeten med loppan.

Jag är EG inget större fan av dessa produkter till ansiktet (älskar kroppsprodukterna) men är efter idag mer intresserad och mer imponerad. 

När tom OLOF säger att jag har en fin lyster i ansiktet idag, UTAN att veta att jag fick en behandling idag.... då har denna behandling verkligen gjort vad den ska!

Känner mig riktigt fräsch och ren i ansiktet. Och mitt sträva sandpapper face är borta.
Och det fortfarande trots att det nu är kväll.

Så helt ärligt, jag funderar nu på att köpa hem produkterna för att både själv använda och för att kunna erbjuda denna behandling.

Har idag även anmält mig till en ny utbildning denna månad. Öron och näshåltagning! Och nästa steg efter detta blir navelpiercing! Jag längtar. Älskar utbildningar!

Och genom allt detta är jag nu grymmesugen att gå på den stora internationella kosmetikmässan i Tyskland. Problemet är att den går i mars 2016...

OH my vilken tankeverksamhet som dragit igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela