jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

v 30 vs v 30

Publicerad 2015-10-27 11:24:00 i Graviditet

Imorgon kliver jag in i v 31.
75 % avklarat och 70 dagar kvar idag.
 
Min tanke var att jag skulle ta foto i samma intervaller dom sist. För skojs skull så jag kan jämföra. Synd då bara att jag glömde att efter v 24 tog jag foto var 4 v istället för 6...
 
Men men.
Förra graviditeten låg magen på 28 cm i v 30. Det måttet är redan passerat...
Jag låg även på 12.6 kg +, denna rundan i samma vecka ligger jag på 7 kg +
 
Men magen har absolut växt på dessa 6 v.
 
V 24 och v 30....
 
Bara 10-12 v kvar 😨
 
Foglossningen håller i sig. Kom på i natt att det är jääääääkligt skönt att ha en kudde mellan knäna!  Det gör liksom mindre ont då och jag kan lättare vända mig i sängen. 
 
Loppan åkte på hög feber igår så vi är hemma idag. Dock vet jag att frisk luft gör en gott, så en runda till affären blir det. Med bil.. annars kommer det ta mig 3 h fram och tillbaka med denna sköna känsla framtill och ryggen..
 
Underbar höstdag! 
Härligt med frost i morse. Mindre kul för de som behövde skrapa rutorna i morse dock.
 
På fredag är sista jobbdagen! 
Många kunder tackade mig igår för denna tid och tyckte det var synd att jag inte kom tillbaka igen. Men de skulle hålla utkik efter annons om ca 1 år. Och hoppades att jag skulle öppna eget så de kunde fortsätta komma till mig.
 
Jag undrar fortfarande efter de fina orden igår vad det är för klagomål som kommit in på mig?!
Känns som bullshit faktiskt.
 
 

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-10-27 12:14:02

Vilken fin mage du har fått! 💕 Det är inte klokt vad tiden går. Jag längtar tills du öppnar eget!

Svar: Tack och TACK 😍😙
Jag med 😉 har så mkt idéer och tankar. Hoppas bara jag får tag i "rätt" lokal så jag kan förverkliga det som florerar i huvudet 😄
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela