jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Cravings

Publicerad 2015-09-17 14:31:46 i

När jag gick med Julia kan jag inte minnas att jag direkt hade några så direkta begär som pågick hela graviditeten. Inte mer än colan som följde mig genom hela.

Denna runda har jag inte heller än direkt några, mer än colan igen. Men idag har jag ett sådant otroligt sug efter pizza. Allvar. Är så sjukt sugen på flottig mat. Pommes hade fungerat perfekt med. 

Just nu har jag en underbar sambo som är iväg och beställer mat till mig. Flottig mat på ingång. 

Som jag ser framemot detta!

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-09-17 17:24:04

Nej vad lustigt! Igår fick jag också jättecravings på fet mat! Det blev max pommes med smält cheddar! Oh my ❤

Svar: Haha vilket sammanträffande 😂
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela