jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Då börjar det!

Publicerad 2015-09-01 11:11:00 i

Så då var förskolan här idag. 35 min. 
Mjukstart på inskolning må jag säga. Julia brydde sig inte för 5 öre utan satt och tittade på tv. Jaha.... Där satt jag och höll på att hungra ihjäl. Imorgon ska vi börja på riktigt och då är vi på plats 1h. 

Jag behöver handla. Orkar inte. Kan man köpa handlehjälp någonstans? 

Behöver även en matsedel för denna v.
Orkar inte det heller.

Fan vad jag är lat...

 
Julia flörtar med pojken bordet mitt över. Undrar om hon kommer flirta lika ohämmat som stor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela