jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Drömmar

Publicerad 2015-09-22 08:03:14 i

Kommer ihåg när jag var gravid med Loppan så drömde jag mycket. Nu är det dags igen. 
Jag brukar inte drömma så mycket i vanliga fall.

De senaste nätterna har jag drömt jättemycket om bröllop. Mitt egna bröllop.
Det är ett Superfint bröllop, i mina drömmar.... Undrar om jag någonsin kommer få uppleva det mer än i drömmarna? 
Den som lever lär väl få se...

Idag är en riktig hösten dag. Är inte ett dugg sugen att packa på Loppan kläderna och bege mig ut, men det kommer ske. Jag är mest sugen på att sitta inomhus och pyssla. Man skulle varit med i en pysselklubb känner jag nu. 

Som vanligt 1000 saker som jag skulle vilja göra. Undrar hur mkt som blir gjort.

Önskar en skön tisdag trots regnet.
Själv ska jag ägna denna timme åt att motivera mig att gå utanför huset 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela