jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Första dagen på förskolan

Publicerad 2015-09-02 11:14:32 i

Ca 1 h var vi där idag och det känns bra i magen efter denna dag. Hoppas det kommer hålla i sig denna känsla 😊

Loppan brydde sig som vanligt inte om mig alls. Hittade studsmatta och bollar direkt. Sprang mellan de olika barnen och var som en ko på grönvita.  Efter ca 30 min gick vi in med gruppen och då lekte de lite med lera och sjöng låtar. 

När det var dags att gå hem så fick jag verkligen locka henne ut ur huset. Ska bli spännande att se om detta kommer hålla i sig.

När jag väl fått henne i vagnen och var påväxt hem frågade jag om hon tyckte det var kul ned de andra barnen på förskola idag. JAAA fick jag till svar. Sen om hon fatta vad jag frågade det är ju en annan femma haha.

Nu ligger hon utslagen i soffan. Kan i för sig bero på att hon vaknade 1h tidigare än vanligt..

Jahapp... då ska jag fixa nya kläder och skor till henne. Ett fotoalbum ska pysslas ihop till henne och namnlappar till alla kläder...

Skorna vi har sjunger verkligen på sista versen. Tur att de är extra utrymme i skor när man köper till dem i denna ålder med tanke på att hon i sommar växt 2 storlekar i skor! Jag tyckte sandalerna kändes lite små....

En ny tid i hennes liv... oh my God....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela