jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Första riktiga dagen

Publicerad 2015-09-18 20:18:29 i

Idag lämnades loppan på förskolan för sin första riktiga dag där. Dvs, jag har jobbat.
I skolningen var klar förra v i fredags, men på ett magiskt vis då har det inte funnits några bokningar till mig på hela veckan!!!

Allvar!

Vi skolar in för att slippa behöva besvära folk om barnvakt och när det är klart så finns det i fa behandlingar till mig? Är det lagen om all jävlighet?!?

Dagen hade i varje fall gått bra.
Loppan är så hjälpsam så. Hon hade hjälpt läraren att duka av borden efter de ätit trots att de andra barnen hade sprungit iväg och lekt.
Hon hade hjälpt sina gruppkompisar att ta på och av skorna och gått och ställt dem på rätt plats. 

När jag kom idag så låg hon och en annan tjej på golvet och leka med vars en bil. Framför dem fanns där ett litet hål i golvet och i det hålet låg hon och tittade ner och ropade maaaamma när jag kom.
Jag stod en liten stund och tittade på innan jag sa här e mamma. Efter någon sekund ramlade poletten ner innan hon kopplade att min röst kom inte från hålet. Hennes reaktion.... ah jag önskar jag hade det på film!! Underbara älskade unge!!!

Nu stundar helg och hela familjen sitter samlade i soffan. Loppan myser mellan oss och det är snart dags att sussa. Vad dagarna går fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela