jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

plötsligt händer det!

Publicerad 2015-09-01 19:50:29 i

Och nu pratar vi inte triss hehe

Idag damp brevet från skatteverket ner i vår låda. Jag är numera egenföretagare!
Lite läskigt, lite senare än planerat men ack så spännande! 

Det jag ogillar är att nu kan jag glömma extra pengar sommartid, istället blir det julklappspengar om det går väl.

Kommer i dagarna skriva min första faktura i mitt namn. Spännande!
Det är nu man börjar tankeverksamheten ett varv extra. Himmel med drömmar jag har när jag börjar tänka efter riktigt noga!

Men först ska knodden ut innan något kan dras till verket. Sen får vi se vart detta roliga slutar. Jag tycker detta är så kul även om en aning läskigt må jag säga. En sak är säker och det är Hejdå trygghet som anställd, om det nu är en trygghet?!

Wroooom... nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela