jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Potträning

Publicerad 2015-09-27 10:32:55 i Äntligen mamma

Allvar, hur svårt kan det vara.
Var man lika seg själv?

Hela morgonen har jag fått höra "kiss, kiss, kiss", snabbt in på toa av med allt upp på pottan. För att inget ska komma och 5 sek senare springer en nakenrumpa i huset. Vill inte ta på blöja för det är kiss och sitter på pottan i 2 se igen.

Efter 30 min ger jag upp. På med ett par trosor istället. Kanske det kan fungera?
Släpper ut terroristen ur toan och passar på att kissa själv efter allt detta tjat. Kommer ut och vad ser jag??

En st unge sittandes uppe på soffbordet KISSANDES! Skjut mig!!! 

Det gick lätt att få på blöjan sen kan jag säga. Nöjd som få var hon sen.

I. Give. Up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela