jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Sovit gott

Publicerad 2015-09-14 08:37:09 i

Har sovit riktigt, riktigt gott i natt. Har inte ens vaknat för att behöva gå på toa eller för att jag e för varm. Hade tom sovmorgon idag då loppan vaknade först kl 8 (efter v som gått då hon vaknat vid 6.30).

Vi köpte nya madrasser igår. Och jag trodde jag skulle sova askasst i natt. Men nej. Riktigt gott har jag sovit. Vi passade på att köpa nytt täcke med när vi ändå var i farten. Blev hur bra som helst. 

Sängen blev tom högre så nu kan inte loppan klättra upp lika lätt. Både fördel och nackdel med det...

Idag skulle jag jobbat och Loppan skulle varit på förskolan sitt första längre pass. Men nej.
Något strul har hänt med bokningarna så idag är jag och Loppan hemma. Vet inte ens om jag har jobb imorgon heller. Blir lite trött på sånt.
Jag vill kunna jobba och inte gå å slita på föräldradagar som jag får göra nu för att skydda sgi och inkomst. Bläää....

Men det kändes gott att få skriva min första faktura i helgen. Ännu mer gott kommer det bli när pengarna ramlar in för fakturan.

Jag vill skriva fler fakturor och gärna med högre belopp hehe.

Nehe.... vad ska vi göra idag då när planerna har grusats som de gjort....

Fortsätta städa tro? Behövs rensas lite överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela