jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

V 27

Publicerad 2015-09-30 08:38:56 i Arbete

En ny sak att bocka av från idag. Har börjat läcka mjölk... jahapp...
Undrar hur mkt av viktuppgången som ligger i brösten tro? Så fylliga som de är under graviditeterna skulle de alltid vara! 
Vilken dröm 😂

Har sen jag läst en artikel, eller var det recept? Kan kvitta. Jag läste någonstans om pepparkakor och lussekatter och har sen dess byggt upp ett sjukt sug på lussekatter. Och efter igår kväll så längtar jag nu enormt till allt julstök. Få baka, göra julgodis, julpynta, fixa till julklappar, åka på julmarknad and you name it.
Får extra salivproduktion bara av att skriva detta!

Så ska se hur orken ligger till i kväll efter jobb. 
Blir det inte bak idag så absolut imorgon! Jag måste få i mig saffran i någon form!

Annars rullar dagarna på. Jag sitter och funderar över att öppna egen salong, kollar lite på lokaler och planerar. Helt fel tid i livet egentligen men ju mer som funderas och planeras nu desto mindre att tänka ut sen när det väl blir dags.

En sak är säker och det är att det inte fungerar så som det är idag i Laholm. Jag måste kunna betala räkningar och köpa mat och denna situation är bara skrattretande! 

Hade åtminstone ägaren brytt sig lite hade det känts bättre. Men det känns som ägaren skiter i vilket och är glad för det de får in.

Längtar tills jag har mitt egna. Jag vet att det kommer gå skitbra. Fick senast jag arbetade beröm från 2 olika kunder där båda sa att jag var den bästa de gått till och jag var en klass över de andra som både arbetar och arbetat där. Och den sista gav även samma beröm från hennes mamma som var på behandling hos mig under helgen som gick.

Sådant får mig att växa rätt mkt. Jag blev så glad över att få höra detta och jag behöver verkligen få höra sådant ibland! De ville enbart ha mig i framtiden. Jag tackar!

Då ska jag se om jag kan skrapa ihop lite frukost till magen. 5.6 kg viktuppgång hittills. Jag undrar om jag inte denna gg kommer lyckas rasa ner i vikt efter förlossningen. Vilken dröm det hade varit! Jag längtar till ett lite större utbud av kläder i garderoben. 
Men nu är jag verkligen hungrig.

Så tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela