jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

3 mån

Publicerad 2016-04-24 17:49:48 i Äntligen mamma

Knorren blev 3 mån denna vecka. 
Sjukt. Känns som vi nyss kom hem från BB samtidigt som vi redan haft henne i ett halvår.

I tisdags var det dags för vaccination. 
Lilla gosedonnan.. aj aj vad ledsen hon blev.
Det var verkligen ett beklagande gråt.

Satt och inväntade febern men det kom ingen. Hoppas hon är en repris på loppan där vi även där slapp feber och grejer.

Lilla tjejen har blivit stor...
6.6 kg och längden ska vi ta denna vecka som kommer då de ingen mätning har på Capio. 

Med tanke på vikten är jag inte direkt avis på de som ska hålla henne på dopet 😉😂 som är först om 1 månad! 

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-04-24 19:45:20

Oj vad hon har växt! Himla fin bild! ❤

Svar: som ogräs! 😂 Tack. taget i sängen tidigt på morgonen när jag knappt hade ögonen öppna 😂😂😂
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela