jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Berg och dalbana

Publicerad 2016-04-22 23:42:32 i Allmänt

Lika mkt som de kan driva en till vansinne, lika mycket smälter varje cell i kroppen som man älskar dessa underbara skapelser.

Snacka om berg och dalbana i humör.
Idag inget alls, allt helt underbart och mysigt. Och så kan det vara i flera dagar fram tills nästa topp på trotsen dyker upp.
Ikväll var det knorren som stod för underhållningen. Kvittade vad jag än gjorde, hur jag än gjorde så passade inget. Inte ens brösten. 
Efter 30 min gav jag upp, värmde mjölk och gav i flaska. 
Där blev problemet löst.
 
Mina älskade ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela