jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Jag säger upp mig

Publicerad 2016-04-21 18:38:10 i Äntligen mamma

Som mamma.
Nu.

Jag har en 2 åring som driver mig till vansinne just nu.

Jag sitter ensam inne.
Jag ammar.
Jag har en 2 åring som jag kan sälja på blocket just nu.

För att hålla nerverna i styr skriver jag detta så jag kan ignorera. För just nu ska hon vara väldigt glad över att jag just ammar!

Helvetesjävlapissskitsmög!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-04-21 20:31:35

Tänkte skriva något stöttande. Men hittar inte orden. Vet hur jävla jobbigt det är och inga tröstande ord hjälper i stundens hetta 💩💩💩

Postat av: Daria

Publicerad 2016-04-22 08:42:57

Tack 😙 som tur så somnade hon direkt efter 😂 och genast kom skuldkänslor för att jag blev irriterad 😂 denna berg och dalbana alltså!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela