jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

LCHF

Publicerad 2016-04-05 18:53:38 i Äntligen mamma

Sen några v bak kör vi som bekant med lchf. lite fusk tillåter vi oss på helgen men annars kör vi hårt. 
Behöver jag säga att jag längtar tills vi har egna hönor??

Jag vill inte påstå att jag gått ner i vikt då den pendlar upp och ner hela tiden. Men jag känner mig mindre och inte lika plufsig även om jag fortfarande är fet. Prickarna på armarna har även försvunnit och jag vet att det har med gluten  att göra.

Jag saknar dock pasta. Så idag var jag tvungen att prova sjögräsnudlar så jag kunde göra en carbonara. Wow är vad vi båda har att säga! Nu ska det handlas hem nudlar så man kan ha det som ett tillbehör. Det var ju faktiskt riktigt gott  😊

Annars rullar det på här hemma. Pysslar ihop vardagarna och längtar till värmen. 

Måste även boka kyrka för dop snart... vad dålig jag är alltså!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela