jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Mepsar!

Publicerad 2016-04-19 12:43:57 i Allmänt

En fantastisk bra "uppfinning"!!
En tjej i loppans grupp på förskolan har sådan. Jag blev duktigt impad över den.
Så jag har googlat, och googlat.
Idag kommer symaskinen åka fram har jag bestämt!

Inom sybutiken när jag var i Förslöv och snurra.
Sulle bara köpa vesselin eller vad det nu heter....

Kom hem med superläckert tyg..... GAH!
Jag har eg inte pengar då det är tomt på kontot.
Inväntar första utbetalningen av föräldradagar nu för knorren. Fattig som en lus är jag.
Tog pengar från min lilla gömma vart jag har ngn enstaka hundring liggandes. Min gömma som används vid behov.
Och så går jag och köper hem tyg....

Nåja, det får bli lite snygga kläder av det tyget. Kanske ngn meps med ;)

Lyckas jag med min bedrift så kommer det foto.
Misslyckas jag så får jag helt enkelt träna mer! Och sen kommer det ett foto.
OM jag lyckas hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela