jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Sömnrekord

Publicerad 2016-04-18 00:10:49 i Äntligen mamma

Då var lilla knorren där med ett nytt sömnrekord. Från ca 22.30 - 23.00 till kl 10.05
Gissa hur många gånger jag var och kollade så att hon andades!
Mitt lilla hjärtegryn vaknade och gav mig världens fetaste leende. Och där blev genast min dag snäppet bättre än den redan var trots detta skitväder. 

Imorgon måndag igen.
3 mån fyller hon då och på tisdag dags för vaccination redan... när hann hon bli så stor kan man undra.

Älskar mina donnor trots att de ger mig gråhår i förtid. Denna satans trots gav mig ett psykbrott i fredags kväll. Världens sämsta mamma kände jag mig som. Olof fick vackert ta över så jag kunde gå ut och gråta. Och skönt var det att fälla de tårarna. Att få lätta på trycket. 

Loppan har en enormt stark vilja. Glad för det men have some mercy on me! Nåja. Tack och lov är detta inte vardag. Alla har vi våra dagar så även de små. Jag tackar i varje fall för förskoleplatsen. Jag tror att jag hade gått under annars om jag inte fått den hjälpen och breaken de 15 timmarna som vi har.

Imorgon är det en ny vecka. Spännande att se vad den har att ge.


Det är spännande på tv mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela