jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Suck....

Publicerad 2016-04-28 14:39:42 i Äntligen mamma

Jag vet att det heter att de slutar med blöja när de är redo för det. Men jag kan inget annat än sucka trots detta.

Hela FM gick kanon. Nån liten skvätt i trosan men sprang direkt på toaletten och sa även till. Superduktig! 
Så kommer då bakslaget. Givetvis när jag ammar. Jag frågar precis innan om hon ska kissa och får nej till svar. Jag sitter inte 5 min, ser henne ta bort mattan i köket. Jag frågar vad gör du får inget till svar. Sen hör jag det där ljudet när vätska strilar ner på ett trägolv.

Allvar?! 

Hon hade i varje fall vett till att plocka bort mattan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela