jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tystnad

Publicerad 2016-04-26 07:36:46 i Äntligen mamma

Det är inte ofta den inträffar på morgonen på sistonne. Loppan har börjat vakna samtidigt som Olofs väckarklocka ringer (grrrrrrrrrrr,  helvete förbannade snoozknapp!) Och ska då ha välling. Och munnen går i ett....
Dock är hon så underbar att vi startar Disney på tv sen sitter hon där tyst och tittar tills jag slumrat klart. 

Idag är det totalt tystnad som gäller!
Detta har inte hänt på länge att jag kommer få väcka henne för att vi ska till skolan! 

Knorren vaknade för hon sket så jag vaknade. Nymatad mätt och nöjd ligger hon och slumrar i min famn nu.

Det enda som hörs är hennes andetag, småknak i huset pga blåsten och trafiken utanför. 

Skulle kunna krypa ner under täcket igen. Så gott det hade varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela