jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Första veckan avklarad

Publicerad 2016-08-25 08:38:05 i Allmänt

Då var det torsdag och första veckan på skolan är avklarad. Min tanke är "undrar hur länge vi kommer hålla oss friska".

 Hela sommarlovet har vi sluppit allt vad sjukor heter och jag är så oerhört glad över detta. Men då det finns föräldrar som anser sig inte ha ngt val mer än att lämna trots att barnen är sjuka, så är det bara en tidsfråga tills vi ligger sjuka här hemma. Jag hoppas det lär dröja länge!

Jag har fått dille på björnbärsmarmelad. Sötsaker överlag. Gärna goa bullar och kakor. Och chips! 

Skit oxå rent ut sagt! 
Behöver inte dessa laster.
Men nu behöver jag hitta ett ställe här ute vart jag hittar björnbär så jag kan göra egen marmelad! 

Både loppan och livan har kommit in i en riktig ätarperiod. Synnerhet loppan som kan äta 3 (!!) Portioner utan problem. Gissar att hon kommer skjuta i höjden rejält. Fötterna har ju redan växt en storlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela