jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Mitt mammahjärta blöder

Publicerad 2016-08-31 12:07:14 i Allmänt

Har denna vecka fått se det jag helst vill slippa se. Barn som börjar f-skola som än inte kan gå. Det gör så ont i mig och jag är så evigt tacksam över att det är vi och inte f-skolan som fått/får se våra barns första steg.
Jag tycker det är tidigt att sätta ett barn på f-skola i den åldern. Men jag känner folk som gärna vill sätta dem på f-skola innan de ens fyllt 1 år. Varför kommer jag aldrig att förstå men det är verkligen ens egna val och aldrig ngt jag kommer säga till dem om. Jag har acceptans för de som inte har ngt annat val men svårt för att förstå de som har möjlighet men ändå gör det. Men men.

Igår styrde jag kosan mot Hasslöv och klev in i en linedance grupp på nybörjarnivå. Och oh my vad jag hade glömt hur kul jag tycker det är!! OCH vilket bra träningspass på 1.5 h!!!

Det var så sjukt kul att jag önskar det var dans idag igen. Det roligaste var att kursledaren kom fram till mig och sade till mig att hon tycker jag ska stanna till fortsättningsgruppen och fortsätta i den. Men nja, en kväll gjorde mig inte så bekväm att jag direkt hoppar upp ett snäpp.

Har idag när livan sovit, letat upp låtarna och dansat loss här hemma. Dvs toppbetyg på hur kul det är 😊 oh vad jag längtar till nästa gång!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela