jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ont

Publicerad 2016-08-28 11:35:03 i Allmänt

Livan bet mig rejält igår em när ammade. Hoppades på att det skulle lägga sig till idag men inte. Har så sjukt ont efter hennes 2 små vassa tänder att jag bara vill gråta så fort jag behöver amma henne. Hur ska man lösa detta på ett smidigt sätt?

Hon har även börjat vakna vid 4-5 på natten ca varannan natt för att äta. Zombie läge... jag har ingen rätt att klaga men jag är verkligen allt annat än pigg när loppan bestämmer sig för att terrorisera mig kl 7 på morgonen då.

I helgen är det barnloppis i klippan och jag testar lyckan i år. Igår blev det sålt för ca 69 000 och idag fortsätter det. Ska bli kul att se hur rik jag blir ikväll! Går det bra så får jag prova lyckan till våren igen.

Idag och igårkväll är stämningen riktigt grå här hemma. Så jädrans tryckt att man kan lägga fingret på det. Är glad att jag strax ska köra så jag kommer ifrån det. Mår piss av detta rent ut sagt. Inget kul alls.

Håll tummarna för att jag slipper ha med mig en massa kläder hem igen 😊

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-08-28 16:16:15

När mina bröstvårtor var såriga tog jag på citron...svider gott men såren drog ihop sig! Ibland bara citron och ibland blandade jag citron/olivolja.

Varför tryckt stämning??

Svar: Tack för tipset, måste prova. gör så sjukt ont efter hennes små gaddar 😢
bra fråga varför. Jag hoppas det är bättre imorgon för jag kryper nog ur skinnet om jag ska behöva gå genom en tredje dag på detta vis!
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela