jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Pust

Publicerad 2016-08-16 22:30:30 i Allmänt

Dagen är över.
Det är slutgnällt för denna dag.

Jag fick komma iväg en sväng och träna och ladda batteriet på nytt. Det var himmelrike trots att passet var jobbigt.

Väl hemma fick jag höra lite mer gnäll, men vann på "triss" trots detta. Det händer inte ofta men det hände ikväll. Båda somnade samtidigt. 

Trots att jag stundvis kände att jag säger upp mig som mamma för idag, trots detta blöder mitt hjärta för dessa 2 underbara skapelser.

Imorgon är en annan dag.
Imorgon är en ny dag.
Och jag har en plan för att slippa en repris på idag. 

Mina älskade små troll ❤
Mamma kommer somna sött ikväll vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela