jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Sätta pris

Publicerad 2016-08-12 23:39:00 i Allmänt

Jag ska sälja av en hel drös med kläder på en loppis.
Har gått genom alla barnkläder (och återigen säkerligen sparat bra mycket mer än vad jag eg borde) och även min egna garderob (som skulle behöva en genomgång till). Olof ska rensa sin och sedan går jag loss på skorna som tillhör oss alla.

Det behövs rensas, och det egentligen oftare än vad man gör.
Jag rensar just nu inte bort sådant som inte används, utan sådant som jag inte kommer komma i. Oavsett hur mycket jag än kommer träna. Den tiden är förbi med de storlekarna jag sorterar bort.
OCH skulle jag komma i de storlekarna sen igen. JA då blir det bara kul att handla in nya kläder =)

Så nu sitter jag här och ska sätta prislappar på kläderna.
Och hur lätt är det egenligen att sätta pris?
Utan att det varken blir för billigt eller för dyrt?!
Hur vet man vad det rätta priset är?

Tycker det är verkligen svårt.
Ska bli spännande att se hur mkt kläder som kommer följa med mig hem igen och hur mycket som blir sålt.
Jag hoppas på att allt blir sålt, så jag slipper släpa hem ngt igen.
Och skulle det släpas hem igen, tro mig, då åker det ut på försäljning en runda till (till våren) och därefter den stora klädescontainern.
Jag är trött på all röra här hemma! Jag är trött på all platsbrist!
Och jag längtar så det värker i varje cell på att det ska bli färdigrenoverat nästa vecka (typ) så jag får loss mer yta! Till julen SKA det vara klart. Punkt slut. För det har jag bestämt ;)

Idag fredag.
2 dagar till sen förskola....
Jag har blandade känslor måste jag säga.
Nästa vecka så går vi även in i månad 7 på lilla livan.
7!!!!
Och så sitter jag och drömmer mig bort till varmare breddgrader och vatten.
Vill åka. Typ nu.
Gärna igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela