jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tack tack

Publicerad 2016-12-29 23:04:13 i Allmänt

Fick idag ett mail på morgonen om att jag fick pengar  till att köpa ett nytt chassi till vagnen.
Super, synd bara att det inte går att enbart köpa chassit till vår vagn, då jag tror den enbart säljs via internet här i Swe. Så jag fick ge dem detta besked och mitt hopp om ersättning för vagnen sjönk i botten.
Berättade för dem att jag hittat 2 vagnar jag är intresserad av istället och om jag kunde få ersättning utbetalt kunde jag köpa någon av dessa vagnar.
Irriterande start på morgonen som trots allt är min dag idag.

Så någon timme senare fick jag ett mail från Gitte.
Som tyckte synd om mig och förstod att jag behöver en vagn.
Så ersättning blir utbetalt på mitt konto inom 10 dagar så jag kunde köpa mig någon av de vagnar jag tittat på.
Jag tackar så hjärtligt!
Bra och snabbt besked på något som skulle ta över 21 dagar innan det ens skulle handläggas.

Så jag har haft en bra dag idag.
Loppan kom hem efter att ha varit hos farmor i 2 nätter.
Fick fina tulpaner av älskling på morgonen, 2 trisslotter som där även fanns en vinst på.
Igår fick jag välja ett par nya gympaskor och fick även ett midjebälte att koppla hunden till så det blir lättare att gå med vagn, barn och hund.

Kan bara summera dagen till rätt bra.
En smula gnällig livan (vet inte om hon börjar bli sjuk) och en smått jobbig hund idag.

Mamma ringde ledset idag. 
Hon har hittat en kopia på testamentet men det är int egiltigt utan orginalet krävs.
Och vart ska hon hitta det tro?
Hon vet verkligen inte vart hon ska leta.
Ett bankfack ska finnas men hon vet inte i vilken bank.
För lilla Laszlo har inte gjort något lätt för henne.
Det är ju inte 2 banker han har utan 500 st. Typ.

Blir ett riktigt detektivjobb som krävs.
Och inom kort kommer en boupptäckning göras och hon behöver testamentet då.
Thriller.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela