jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tipp tapp

Publicerad 2016-12-12 00:26:20 i Allmänt

Tyst i huset och jag myser. Alla sover, med undantag för O som nyss lagt sig.

Jag dricker te för att värma mig efter nattrundan med hunden i skenet av adventsljustakarna. Och njuter av tystheten. 

O fyllde 35 idag så det har varit fullt hus från lunch till en bit in på kvällen. Ljudnivå därefter och nu tjut i öronen. Joråsåatt.

Håller på att tvätta upp alla kläder.
Reseväskorna står å glor på mig och jag längtar tills vi åker till värmen.

Har idag aktiverat min nya mobil så nu ska jag vänja mig vid S7a.
Än är jag inte jätteförtjust i den då jag tycker den reagerar dåligt när jag trycker på skärmen. Vet inte om det är skärmskyddet som är orsaken? 

Vet inte om min mobil har ngt otalt med mig eller om folk bara inte vill svara mig, men ngt är det då många meddelande är skickade men ingen svarar. 
Nåja, jag får leva i ovisshet på den punkten.

Hoppas ni haft en mysig tredje advent.
Snart är det jul!


Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-12-12 09:37:58

Jag har s7 edge. Älskar den! är så kvick med kameran och tar bra bilder. Just nu min trasiga sega s3a....en plåga. Det är nog skärmskyddet som segar till! När åker ni?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela