jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Why not?

Publicerad 2016-12-02 15:29:08 i Allmänt

Den som drabbats hårdast av förkylningstjoofräsan är jag.
Som om det inte är nog kom den där roliga mensen tillbaka just idag.
Nästan 11 mån från att livan föddes klarade jag mig från detta. Önskar det kunde gått några månader till. Men jag ska inte klaga.

Nästa vecka ska de små iväg och få öronen kollade innan resan. Loppan har klagat en del på att hon har ont. Så får se om vätskan är kvar och om de har ngn inflammation. I så fall blir det troligen penicillin så vi eliminerar problem med smärta vid flyget.

Julmarknadsresan för mig och olof blev inställd tyvärr. Men samtidigt känner jag att det är lite skönt att vi inte åker iväg tidsstressigtmässigt.

Vet inte om det har med min förkylning att göra men jag har 0 julkänsla i kroppen och tycker nästan idag att det ska bli jobbigt med jul i år?
WTF???
JAG tänka i dessa banor!!
Jag som älskar julen och som vill att mina barn ska känna samma glädje och lust för denna tid som mig. Hoppas det bara är en liten dipp och att det snart reder upp sig till det normala igen.

Sitter just nu och motiverar mig själv till att ta tag i städningen medan båda sessorna sover. Men det går sådär.
Har lite med att göra att det känns som om det kvittar om jag gör något då det oavsett ser likadant ut igen efter en kort stund. Och det hade verkligen varit skönt om man kunde fått hjälp och engagemang från andra med. Och det som gör mig minst motiverad är återigen, förvaringsbrist!

Gud vad jag längtar till att utbyggnaden påbörjas och blir klar!
Gärna för 1 år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela