jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

4 v kontroll och läkarbesök

Publicerad 2016-02-16 15:43:00 i BVC

Knorren fortsätter att växa med samma raska takt. 4500 g uppnådde vi idag. 54.5 cm lång.
Hon växer ju som ogräs 😂

Alla tester gick bra och hon är precis som loppan väldigt stark och tidig med nacken. Det de ska klara vid 6 v ålder gjorde hon utan problem redan idag. Stora starka tjejen.

Det roliga var att läkaren visade sig vara min yogakurskamrat! Världen är liten ute på landet!

Idag ska jag rensa lite i knorrens byrå och plocka bort det som redan är förlitet. My God. 
Nog för att loppan växte snabbt och bra men det känns som att det går ännu fortare nu.

I natt vände det äntligen till hela nätter igen. Så skönt det var att vakna Imorse och vara utvilad igen. Hoppas det fortsätter så här igen.
Loppan var i för sig långsovare jämfört med knorren. Det var ofta hon sov till kl 9 och ännu längre. Men kl 7 är faktiskt en helt ok tid att gå upp till.

Idag har jag fått flera svarsleenden så det jag såg var inget Lucky shot. Som sagt, det går fort!

Fick idag veta att vi fått ytterligare en ny liten tjej i krokarna. 3 tjejer födda inom 1 månad. 

Vackert väder är det idag! Även om det var -7 Imorse så kändes det verkligen inte som det när vi gick ut. 
Riktigt underbart väder och massor av vårkänslor sprätter på förfullt.
Gick redan på morgonen min promenad och ska strax ut en ny runda igen. Gäller att passa på när det är väder till det.
Har idag 3.7 kg kvar att gå ner till det jag vägde när jag blev gravid med knorren, så 9.4 kg är nu väck.
Efter det har jag 15 kg till som ska bort. Och jag hoppas verkligen att de försvinner denna amningen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela