jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

4 v

Publicerad 2016-02-15 09:47:34 i Äntligen mamma

Herregud. För 4 v satt jag med värkar med vid denna tid. Vart tog denna tiden vägen? 

Igår fick jag mitt första svarsleende eller hade jag bara en jäkla timing. Hon började vara mer vaken och även prata mer. Så mkt som hänt på denna tid.

Vad dom är oförändrat är hennes matvrak vanor. Jag fattar inte hur mkt som får plats i hennes lilla mage...

Hon har börjat vakna till vid 5 för att få sig en slurk och somna om igen. Detta känns med tanke på vilken trötthet som börjat hoppa på mig på eftermiddagarna. Hoppas hon går tillbaka till hela nätter snart igen. Hoppas det bara är förkylningen som stör.

4 v... som vanligt går tiden på tok för fort.

Lilla älskade knorr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela