jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Beställning

Publicerad 2016-02-21 09:06:05 i Allmänt

Jag har beställt valp. Rättare skrivet 10 st och gärna fler. Weimaraner valpar.
Nej inte som vi ska ha hemma utan som ska födas. 

Sam blev igår av med oskulden. Han var så skyrre att han hälsade fjällan Välkommen genom att pissa henne på huvudet. Vilken gentleman alltså 😂

Fjällan kommer bli hämtad idag och skönt ska det bli. Trodde att Sam skulle vara den jobbiga i natt men nej. Fjällan har pipit hela natten genom. Hundskrälle!

Som tur har knorren sovit till nu kl 9 så det har varit hyfsat lugn morgon. 
Längtar tills hunden blir hämtad så jag kan sanera hemmet efter deras lekar. Allt känns äckligt här just nu. Tur vi har en våtdammsugare!

Söndag idag. Innebär gympa för loppan 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela