jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Bröstmjölk

Publicerad 2016-02-08 09:26:50 i Allmänt

Hurra för detta ämne!
Har i natt/morgonen suttit och googlat.
OH yes, en förbannat bra uppfinning! 
Lilla knorren är sååå förkyld 😢 det har låtit ngt fruktansvärt om henne i natt och jag själv får lite nojighet gällande andningen. Detta resulterar i att jag hela tiden behöver kolla så hon andas...

Ivf så har jag läst mig till att man kan spruta/droppa in bröstmjölk i näsan på dem ist för koksaltlösning! 
Detta ska hjälpa dem att lossa på snoret samt förenkla andningen. Mjölken ska tydligen även "döda" dessa basilusker.

Jag är verkligen imponerad över vad bröstmjölk kan göra!
Så, hurra för bröstmjölk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela