jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

BVC 3 v kontroll

Publicerad 2016-02-11 08:17:39 i BVC

Igår var det dags för besiktning igen.
Det är ingen tunn knorr vill jag lova!
270 g hade hon gått upp denna vecka. Så nu väger vi 4210 g.
Hon har även växt på längden rejält. Tyckte det lät otroligt så de fick mäta 2 gg! 54 lång har hon hunnit bli. Så hon har växt 3 cm sen hon föddes.
Wow. Jag hoppas verkligen att detta inte kommer vara en fortsatt trend.

För skojs skull tog jag fram loppans bok för att jämföra och Loppan hade på samma tid gått upp 20 g mer, och då hade hon tappat mer i vikt än knorren. Annars följs de åt rätt bra på alla punkter.

Nu går tiden sådär skrämmande fort igen.
Denna tid kommer aldrig tillbaka och där är så många saker jag önskar att jag fått uppleva igen.

Underbara älskade barn ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela