jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Då kör vi

Publicerad 2016-02-28 17:06:07 i

Idag tog vi beslutet att köra lchf igen. Så gott det går. Måste börja någonstans! Och börja en måndag känns bra. 

Har idag åkt och handlat vad som behövs de första 2 dagarna och ikväll ska jag sätta mig ner och skriva veckans matsedel. Har sådan grov idétorka var dag vad som skall lagas till middag. Önskar man hade en kock som laga maten till en. Vilken lyx det hade varit. 

Toalettkämpandet fortsätter hör hemma. Igår hade vi bara trosor på hela dagen. En olycka skedde när hon sov middag. Hade inte väntat mig ngt annat, men hon hann somna innan jag fått på en blöja. På kvällen hände det 2 kiss olyckor på rad. Inne på dass. Hon hann inte upp på toan.. 

Men både igår och idag har hon bajsat på toan. Och det är ett himmelrike att slippa de stinkande blöjorna. Det blir även mindre kiss blöjor här och jag är så glad. Detta kommer ta tid till att hon är blöjfri och säker. Men för var dag som går känns det som att vi närmar oss målet.

Paniken finns kvar när det är dags att krysta, men i betydligt mindre skala och varar inte lika länge längre. Tjohoo! 
Snart så! 
Soptunnan räcker liksom inte till här...

Jaha... sitter ni på Några goda lchf förslag till mig så hojta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela