jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Förlåt

Publicerad 2016-02-09 09:32:05 i Äntligen mamma

Idag kommer jag skriva ngt man egentligen inte får. Men loppan är på förskolan idag och tro mig när jag skriver: gud vad skönt!

Jag älskar henne och knorren över allt annat här i världen. Jag kan liksom inte förklara med ord min kärlek till dem. Men hennes 2 års trots håller på att driva mig till vansinne. 
Jag har tom börjat höja rösten mot henne och jag har så jävla dåligt samvete över detta.
Därför är det skönt att hon idag fått komma iväg. Så jag får andrum och hon inte behöver "provocera" mig i ett par timmar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela